DEN RIGTIGE FROKOST SKABES VED TÆT SAMARBEJDE

Hemmeligheden bag byens ældste frokostleverandør er tilfredse kunder

I mere end 10 år har Frokost+ leveret frokostordninger i Aarhus og omegn. Hemmeligheden bag? Stabilitet, god service og imødekommenhed. Med andre ord: Tilfredse kunder.

I 2019 er det 10 år siden, Frokost+ begyndte at levere frokostordninger til virksomheder i Østjylland. Det runde jubilæum er en stor milepæl, og selvom kundeporteføljen er vokset i løbet af årene, er gejsten og arbejdsgangen den samme, som da indehaver Jan Gundahl startede Frokost+ op i 2009.

For hvad kræver det at kunne fejre 10-års jubilæum i frokostbranchen? Spørger man Jan Gundahl, handler det om passion. Hårdt arbejde. Stabilitet. At kunderne ved, hvad de får.

Mere vil han helst ikke udpensle det. Jan Gundahl tror nemlig ikke på pral og tomme ord. I stedet tror han på fakta, herunder de kundetilfredshedsundersøgelser, som han har fået udarbejdet de seneste år.

”Undersøgelsen i 2019 er baseret på 52 virksomheders opfattelse af Frokost+. Det her, vi får det korrekte svar på, hvorfor vi har eksisteret i 10 år,” slår Jan Gundahl fast.

Kunden har altid ret

Undersøgelsen viser blandt andet, at omtrent 96 procent af kunderne er meget tilfredse med den service, de oplever i kontakten med Frokost+. Cirka 92 opfatter Frokost+ som imødekommende, mens knap 85 procent har sat kryds ved ”Meget tilfreds” i forhold til, om Frokost+ holder, hvad de lover.

For Jan Gundahl er det vigtigt at understrege, at kunden altid har ret. Det er en af grundene til, at han ofte ringer til nye kunder for at sikre sig, at de er glade for samarbejdet. Og det er også derfor, han gerne vil lade kundetilfredshedsundersøgelsen tale for sig selv fremfor at sætte en masse lovprisende ord på, hvad Frokost+ kan.

”Det, vores kunder siger om os, er den bedste måde at fortælle om Frokost+ på. For mig er det allervigtigste, at vores høje ambitioner afspejler sig i kundernes opfattelse,” siger Jan Gundahl.